Biznes, strefa kibica i nowy ekologiczny samochód BMW i3 94 Ah na Akademii PMI

Takiego spotkania w ponad 20-letniej historii PM-International jeszcze nie było. Przy wejściu na salę konferencyjną wraz z biletami na Akademię i gratisowym produktem, organizatorzy rozdawali „szczęśliwe” biało-czerwone sznurówki, które już na kilka godzin przed meczem Polska-Szwajcaria wprawiły uczestników w radosny nastrój. DSC02292Chociaż na wszystkich spotkaniach PM panuje ciepła, rodzinna atmosfera, to tym razem pozytywne emocje udzieliły się absolutnie każdemu.

Z okazji przyjazdu partnerów PM do Warszawy przed Hotelem Airport Okęcie zaparkowało BMW i3 94 Ah, nowy ekologiczny samochód, wkrótce będzie dostępny w Auto-Programie dla polskich partnerów, którzy z prawdziwą przyjemnością już się do niego przymierzali.

3 Prezes PM Polska, Henryk Kretek, Zapowiedział nowości, zmiany i cele firmy w Polsce i na świecie, a na ogólnopolskiej scenie zadebiutowała Maria Całka z biura DSC Warszawa prezentacją rewolucyjne wyniki stosowania Programu CC-Cel Plus. Liderzy Andrzej i Norbert Kindel opowiedzieli o swoich wrażeniach z Europa & World Tour oraz zapowiedzieli kolejne wakacje i Konkurs Sponsorski, natomiast Alina i Lena Przybysz, specjalistki od szkoleń ,,Biznes w praktyce” zaprezentowały niezawodny sposób budowania zespołu oraz nowy Bonus – Mach 2, który z pewnością zachęci partnerów do działania podczas wakacji.DSC03910

Tradycyjnie bardzo  gorąco został powitany doktor Bogusław Dembiński, słynący z długich wykładów, który tym razem został poproszony o zakończenie swojego występu przed rozpoczęciem meczu. Nie było to proste zadanie, jednak doktorowi udało się przekazać wszystkie najważniejsze informacje o niedocenianym produkcie, jakim jest FitLine Zellschutz. Ten super-oksydacyjny napój, którego najstarsza wersja pojawiła się w asortymencie FitLine przed blisko 20 laty, ma szerokie zastosowanie w profilaktyce zdrowotnej i wykazuje nieocenioną skuteczność w ochronie komórek przed wszechobecnymi oksydantami.

DSC02174Na spotkaniu pojawił się również gościnnie Jan Sałamacha, który zaprezentował niedawno wywalczony pas Mistrza Świata w kick-boxingu.

Akademię zakończyła uroczysta część związana z przyznawaniem wyróżnień za osiągnięcia w ostatnim miesiącu. Każdy nowo zakwalifikowany Sales Manager, Marketing Manager, International Marketing Manager i Vice President oprócz pinu otrzymał markowe prezenty.

O 15.00 partnerzy zaopatrzeni w kibicowskie szaliki i szczęśliwe sznurówki, przenieśli się do strefy kibica w hotelowym barze i od tej pory oczy wszystkich gości skierowały się na ekran. Emocjonujący mecz, horror rzutów karnych i w końcu historyczne zwycięstwo nad reprezentacją Szwajcarii – zintegrowały uczestników Akademii PMI i wprawiły w znakomity nastrój.