Konferencja Trzej Muszkieterowie Sprzedaży G2A Arena

W Centrum Wystawienniczo Kongresowym Województwa Pdkarpackiego G2A Arena Rzeszów/Jasionka odbyła się konferencja „Trzej Muszkieterowie Sprzedaży”, podczas której trzech cenionych ekspertów z dziedziny sprzedaży dzieliło się swoją wiedzą i doświadczeniem.

Uczestnicy konferencji mogli dowiedzieć się, jak zbudować pozycję biznesową i profesjonalny wizerunek przedstawiciela handlowego w procesie sprzedaży? Zostały przedstawione metody rozpoznawania emocji i potrzeb klienta, po to by sprzedaż była efektywna. Tematyka konferencji jak i dobór prelegentów spotkał się z bardzo pozytywnym odbiorem uczestników, którzy deklarowali chęć udziału w kolejnych edycjach wydarzenia. Sala pękała w szwach, było ok. 200 uczestników.

Muszkieterami Sprzedaży podczas tej edycji konferencji byli:

  • Marek Skała – autor książek i dziennikarz – publicysta, napisał kilkaset tekstów z zakresu biznesu oraz dwa bestsellery „Psychologia Zmiany – rzecz dla wściekniętych” i „Manipulacja Odczarowana”. Nagroda: Ostre Pióro BCC, Proton 2012 dla najlepszego edukatora w branży PR. Prowadzi gościnnie zajęcia z PR i HR na kilku uczelniach w kraju.

Podczas konferencji prowadził dwa panele:

  • Sprzedaż to ludzie – nawet jak zamawiasz w sieci, towar przywozi człowiek.
  • Top 10 technik sprzedażowo negocjacyjnych – przegląd i dobór

Od Marka Skały uczestnicy mogli dowiedzieć się, jak ważne jest budowanie relacji w biznesie i jak istotną rolę pełnią one w procesie sprzedaży. Z kolei zastosowanie i odpowiedni dobór przedstawionych technik sprzedaży gwarantuje sukces w biznesie.

 Grzegorz Turniak – inspirujący mówca. Niestrudzony orędownik, mentor, pasjonat idei networkingu i rekomendacji. W lutym 2006 wprowadził na rynek krajowy firmę BNI Polska. Obecnie jest prezesem spółki szkoleniowo-doradczej Akademia Rekomendacji.

Na konferencji uczestnicy mogli posłuchać Grzegorza Turniaka podczas dwóch prelekcji:

  • Jak generować leady…inaczej?
  • Zarekomenduj mnie, czyli powiedz o mnie innym

Grzegorz Turniak wyjaśnił, co powinni robić organizatorzy aby wydarzenia przyniosły oczekiwane leady i kontrakty. Opowiedział również jak ułatwić nawiązanie relacji, wymianę wiedzy i doświadczeń pomiędzy uczestnikami aby dostarczyć im niezapomniane doświadczenie. Podkreślał też, że zdobycie kontaktu biznesowego to dopiero początek sukcesu. Najważniejsze jest, żeby budować długotrwałe relacje z Klientem. Drugą ważną kwestią, którą poruszył Grzegorz Turniak były rekomendacje. Uczestnicy mogli dowiedzieć się, jak i po co je stosować oraz jak duże przełożenie mają rekomendacje na rozwój firmy.

Trzecim ekspertem podczas konferencji był:

  • Jacek Walkiewicz – psycholog, absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich mówców. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Od 25 lat zaangażowany w edukację dorosłych. Prowadził szkolenia i wykłady dla ponad 500 firm, w których wzięło udział ponad 100 tysięcy osób.

Panel, który należał do Jacka Walkiewicza to:

  • „Pełna MOC w życiu i biznesie”. O skutecznym i odważnym realizowaniu marzeń

Jacek Walkiewicz uzasadnił, dlaczego warto poznać siebie, swoje słabości i swoje mocne strony oraz jak ważne to jest w doborze ścieżki zawodowej. Dodał także, że warto posiadać mentorów i otworzyć się na ich doświadczenie oraz korzystać z mądrości innych ludzi. Wszystkie te składowe mają wpływ na sukcesy zarówno w życiu osobistym jak i zawodowym.

Konferencją okazała się idealnym miejscem dla tych, którzy chcieli zdobyć praktyczną wiedzę z zakresu sprzedaży. Potwierdzają to słowa uczestników, którzy podkreślali, że  przedstawione techniki sprzedaży będą starali się wdrażać w życie.