Menu Główne

AKADEMIA ODŻYWIANIA I URODY Warszawa Marzec 2016

Akademia Odżywiania i Urody w Warszawie dla wielu partnerów PM-International stała się początkiem nowego etapu w karierze. Pogłębili wiedzę jak skutecznie i efektywnie  budować swoje zespoły, a prelegenci z Niemiec dostarczyli maksymalnej  dawki wiedzy o produktach Firmy PMI. Ten dzień na długo zapisze się w pamięci uczestników, ponieważ nie każdego roku na Akademie Odżywiania przyjeżdża ze swoimi wykładami sam szef Rady Naukowej PM-International. Doktor Tobias Kühne jest lekarzem ogólnym o szerokim zakresie praktyki medycyny żywienia, medycyny sportowej oraz homeopatii. Przez wiele lat był członkiem, a obecnie jest szefem Rady Naukowej i po raz pierwszy przyleciał na spotkanie z polskimi partnerami PMI.  Podczas 5-cio godzinnych wykładów, towarzyszyła mu Anja Wunder – dyrektor ds. kosmetyków w firmie PM-International. Doktor Kühne opowiedział o kompetencjach pozostałych członków Rady Naukowej, o technologiach i zapleczu naukowym stojącym za suplementami FitLine, natomiast dyrektor  Wunder skupiła się na serii BeautyLine. Przez kilka godzin partnerzy PM-International mogli poczuć się jak na studiach. Każdy uczestnik otrzymał specjalny zeszyt i wszystkie osoby na sali skupiły się nad zapisywaniem notatek. Eksperci ds. FitLine i BeautyLine zdradzili mnóstwo szczegółów na temat innowacyjnej technologii i wyników badań, dzięki czemu po wykładzie słuchacze Akademii nie mieli już wątpliwości, że biznes PM oferuje unikalne na skalę światową rozwiązania. Ostatnia część wykładu należała do doktora Kühne, który przedstawił VitalScan System. VitalScanner to pierwsze  profesjonalne  urządzenie do badania parametrów witalności oraz kondycji psycho-fizycznej, które będzie dostępne wyłącznie u partnerów PM-International. Szef Rady Naukowej FitLine podpowiedział, w jaki sposób korzystać z tego narzędzia, aby maksymalnie wykorzystać jego możliwości, a finalnie zwiększyć satysfakcję zarówno konsultantów jak i konsumentów FitLine. Akademia Odżywiania i Urody przeszła do historii dostarczając jej uczestnikom ogromnych kompetencji i przenosząc ich na wyższy poziom znajomości produktów.